فروش ساعت ck

ساعت مچی سال با فروش ساعت ck آغاز گردید ارسال یکروزه ساعت Ck به سراسر ایران

فروش ساعت ck

ساعت مچی سال با فروش ساعت ck آغاز گردید ارسال یکروزه ساعت Ck به سراسر ایران

خرید ساعت

کلمات کلیدی:خرید اینترنتی ساعت,خرید ساعت مچی,کارتون قدیمی,خرید فروشگاه ساعت,خرید,فروش,خرید آنلاین,فروش اینترنتی

منبع این مقاله:خرید اینترنتی ساعت

ساعت های معمولی را برای چند لحظه فراموش کنید تا متوجه نحوه کارکرد این ساعت بشوید. این ساعت حلزونی، فقط به صورت ساعت گرد می چرخد، تا گوی را روی اعدادی که در سطحش علامتگذاری شده نگه دارد و بدین ترتیب زمان را نشان دهد. پایان زمان هم (که هر ۱۲ ساعت اتفاق می افتد) حفره وسط است که گوی را به ابتدای مسیر باز می گرداند.

ساعت 
مچی حلزونی

 

لازم است بدانید اگر خیلی برای خرید یکی از این ساعت های حلزونی ساخت لندن، ترغیب شده اید، باید چیزی حدود ۵۴۵ دلار پرداخت نمایید.


on-time-wall-clock_1-narenji-ir.jpg

اگر از دسته آدمهایی هستید که همیشه از زمان عقب می مانید و برای جلوگیری از این کار از روش های متفاوتی استفاده می کنید، این ساعت ساده و جذاب، برای شما است.

 

عقربه دقیقه شمار این ساعت، چند دقیقه زمان را جلوتر نشان می دهد تا با نگاه کردن آن حواستان باشد که سر وقت به برنامه هایتان برسید.

 

جلو کشیدن ساعت راه حلی مناسب است که شخصاً از آن سود برده ام. البته تصور می کنم جلو کشیدن به میزان ۱۰ دقیقه مطلوب تر از ۳ دقیقه باشد. به هر حال مهم ایده ای است که برای عقب نماندن از زمان، در این ساعت نهفته شده.  
 
از قیمت و زمان عرضه این ساعت خبری در دست نیست. اما شاید نیاز نباشد که حتما بابت آن پول بدهید اگر برای داشتن چنین چیزی خیلی اصرار داشته باشید می توانید خودتان عقربه دقیقه شمار ساعت دیواری اتاق تان را کج کنید تا عین همین ساعت بشود! البته اگر شکست تقصیر ما نیست.

 

شاید تا به حال ساعت های مچی زیادی دیده باشیم که به نظرمان جالب و زیبا بوده اند، اما می توان این ساعت لیزری را عجیب تر از همه به شمار آورد.

 

نور لیزر با لمس کلید پشت دستبند، روی دست ظاهر می شود و زمان را نشان می دهد.

 

این طرح مفهومی را اندی کورووِتس معرفی کرده و برای افرادی که از دستبندهای اسپرت استفاده می کنند، بسیار جذاب خواهد بود.

 

البته به نظر من اگر این ساعت تولید شود افرادی که دست های پر مو دارند برای دیدن نور لیزر و خواندن ساعت، دچار مشکل می شوند.



منبع:خرید اینترنتی ساعت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد